sreda, 9. oktober 2013

BRALNE MINUTKE

BRALNE MINUTKE
Branje je zelo pomembno, saj ga potrebujemo na vsakem koraku. Pismenost in branje hodita z roko v roki, zato se ob branju otrok tudi opismenjuje.

V drugem tednu septembra, smo tako vsak dan nekaj minut namenili branju. Učenci so brali v vseh razredih. Brali so deset minut v začetku prve ure in se tako sproščeno vpeljali v šolsko dopoldne, in deset minut ob koncu tretje šolske ure.
Učenci so imeli na razpolago različne knjige, med njimi tudi stripe, nad katerimi so bili nekateri še posebej navdušeni.
 
 V 6. b so bralne minutke doživljali takole ...
Bralne minute so meni zelo všeč, ker rad in dobro berem. Všeč mi je tudi, da je bilo na razpolago veliko stripov o Tintinu. (Tadej Habjan)
Bralne minute in knjige so se mi zdele zanimive, malo drugače kot v šoli v Javorjah. Pa še 20 minut pouka na dan smo »zamudili«. (Tomaž Bohinc)
Meni se bralne minute zdijo zanimive zato, ker malce beremo, malce pa tudi zamenjamo pouk s tem, kar radi počnemo. (Nika Peternel)
Bralne minute so tudi priložnost za utrjevanje branja. (Tina Stanonik)
Bralne minute so mi všeč, ker beremo dobre knjige. (Nika Guzelj)
 
 6.b razred v bralni "akciji"